duminică, 13 decembrie 2009

Muzica pentru sufletul...meu

 Daniel Iordachioaie - Muzica pentru sufletul tau 




"Daca intr-o zi ma vei iubi
Si vei asculta inima mea
Poate-atunci tu in sfarsit vei stii
Cate nopti am strans durerea grea..."


"Imi spunea inima ca-ntr-o zi tu vei uita
C-am pastrat pentru noi
Toata dragostea
Imi spunea inima sa nu cred in vorba ta
Cu ochi mari si cuminti ca ma minti..."

Mi-am cumparat ieri revista "Felicia" si nu pentru ca as fi o cititoare fidela a acestei reviste, ci pentru ca am vazut la tv ca impreuna cu revista va aparea si un CD cu cele mai frumoase melodii ale lui Daniel Iordachioaie.  Aveam 12 ani cand l-am vazut pentru prima data la festivalul de la Mamaia. Si m-a cucerit. Definitiv. La fel cum le-a cucerit pe toate adolescentele din vremea aceea. Tanar, frumos, cu voce superba si melodii la fel, semanand izbitor cu Elvis Presley,  a fost cu adevarat o aparitie in acele vremuri. Imi amintesc de primul spectacol de la Targu Mures, parca in '88, cert e ca imi amintesc de un sarut pe obraz care mi-a inmuiat genunchii,in momentul in care am urcat pe scena alaturi de zeci de admiratoare infocate, sa-i inmanez un buchet de flori. Pacat ca dupa revolutie n-a mai prea fost promovat, la fel ca multi alti artisti valorosi.  I-am ascultat insa muzica in continuare cu aceeasi placere si bucurie, am si acum o caseta si un disc de vinil, si acum acest CD.( N-am inteles totusi ce legatura are piesa "Protest"  cu muzica de suflet. Cu siguranta n-a fost o alegere reusita, nu se incadreaza "in peisaj". As fi preferat  "Vino iubire", "De-ai stii" sau "Angela", care cred ca s-ar fi potrivit mai bine.) Poate pe un best of volumul II. Cu toate astea multumesc "Felicia" pentru acest CD cu muzica buna, cu versuri frumoase, care merg la suflet si in care ma regasesc. Si in primul rand, multumesc Daniel Iordachioaie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.