sâmbătă, 29 mai 2010

Dovlecei umpluti cu carne


-2 dovlecei
-500 g carne tocata
-1 morcov
-1 ceapa verde
-marar
-2-3 linguri orez
-sare, piper


Dovleceii se curata de coaja, se taie in doua si se scobeste miezul cu seminte. Se pune sare si se lasa sa se inmoaie putin.
Ceapa taiata si morcovul ras se calesc in ulei de masline. Se adauga carnea si orezul, sare, piper,putina apa si se lasa sa fiarba putin.


Cu acest amestec se umple dovleceii. Deasupra se toarna suc de rosii diluat cu apa .



Se acopera tava cu folie de aluminiu si se pune in cuptor pentru 30 minute, dupa care se indeparteaza folia si se mai lasa 30 minute. Din cand in cand se pune cu lingura sos de rosii peste dovlecei. Se servesc cu smantana.


10 comentarii:

  1. me encantan los calabacines con carne picada, y estos son muy prometedores por ejemplo para una cena, te quedaron muy vistosos. Cariños
    www.recetasdecocinaaromasdemama.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. c'est très appétissant et surtout savoureux
    j'aime beaucoup
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine si apetisant arata.
    Sa ai o saptamana cat mai usoara.

    RăspundețiȘtergere
  4. m-am gandit si eu sa fac dovecei umpluti de multe ori.oare de ce n-ai fi facut pana acum?nu stiu, dar stiu sigur ca ai tai arata foarte delicios!pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Micul. O saptamana faina si tie.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Sarah. Sunt foarte buni, merita sa-i incerci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Spune-mi te rog daca ai reusit azi sa intri pe forum ?
    Eu de pe la ora 13:00 n-am mai reusit si nu-mi dau seama daca e de la mine, sau nu.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Micul, acum merge si forumul. A fost o problema la server, asa mi-a zis Monica.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.