sâmbătă, 25 iunie 2011

Cupcakes "Padurea Neagra"



Ieri a fost tare urat, astfel ca toate planurile mele de week-end au fost date peste cap. Prin urmare m-am indeletnicit cu treburi casnice, printre altele am cumparat visine pentru dulceata si pentru congelat. Si cum trebuia sa fac si ceva dulce, am vrut sa fac niste briose simple cu visine. Dar briosele au devenit pe parcurs cupcakes "Padurea Neagra" si asta dupa ce am vazut pe blogul Mihaelei aceste minunate prajituri.
Pentru aceste prajituri delicioase am folosit reteta mea de baza pentru cupcakes/briose/muffins si in loc de cirese am pus visine, le-am ornat cu frisca naturala (Sanlacta), ciocolata amaruie si cate o visina.

Ingrediente:
-3 oua
-10 linguri zahar
-7 linguri ulei
-1 plic zahar vanilat
-1 praf de copt
-12 linguri faina
-200 ml lapte sau iaurt
-2 linguri cacao
-visine

Pentru sirop:
-100 ml apa
-2 linguri zahar
-1 fiola esenta de rom

Pentru ornat:
-300 ml frisca (am folosit frisca naturala Sanlacta)
-ciocolata amaruie
-visine

Punem intr-un bol ouale intregi, zaharul, vanilia, uleiul si batem pana se topeste zaharul. Adaugam laptele si faiana amestecata cu cacao si praf de copt. Amestecul rezultat nu trebuie sa fie foarte fluid, nu trebuie sa curga de pe palele mixerului. Daca e prea fluid mai adaugam o lingura de faina, iar daca e prea gros, adaugam putin lapte. In formele de briose punem hartie speciala pentru briose, in fiecare cosulet punem o lingura de aluat, 3-4 visine si punem tava la cuptor pentru 30-35 minute.


Insiropam briosele asa calde,ajutandu-ne de o pensula, apoi le lasam sa se raceasca si le ornam cu frisca batuta, ciocolata si visine.












21 de comentarii:

  1. arata divin Criss.mor de ciuda ca la mine nu sunt visine.chiar ma tenteaza sa plantez un visin daca o putea mami sa-i aduca un puiet din Romania.pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina, ma bucur mult ca te-am inspirat si sper ca ti-au placut la fel de mult ca si mie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Super arata!!!! Foarte apetisante!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Sarah. Daca nu ai visine, poti folosi si cirese.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, chiar mi-au placut tare mult. Asadar merci inca o data pentru idee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata superrrr!
    si ce frumos au crescut...
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. super apetisante! cred ca am sa fac si eu ceva in genul atsa. te pusi.

    RăspundețiȘtergere
  8. Criss ,minunat ca de altfelt tot ceea ce iasa din manutzele tale de Ardeleanca.Pupiciiiiiiiiii

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Alynusha. O zi frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Giovanna. Pupici si tie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Nadina, merci mult de tot. Esti o scumpa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata asa de bine,dau eu prajitura cu visine si cer la scimb o prajiturica.

    RăspundețiȘtergere
  13. Veronica, te servesc cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  14. Au crescut frumos si sunt apetisante. Minunat... sa profitam de aceste fructe de sezon. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Numele meu este Iacob Constantin si va scriu pentru ca as dori sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://oraselulvesel2.blogspot.com/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice).
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este negativ sau pozitiv. Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra.
    Va doresc o zi buna si tot ce va doriti.

    RăspundețiȘtergere
  16. Superb arata... trebuie sa le fac si eu

    RăspundețiȘtergere
  17. ils sont très beaux et bien gourmands ces cupcakes, bravo pour cette superbe décoration
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  18. Nagyon szépek,és kitűnő ötlet,így megsütöm én is.Nagyon ügyes vagy és ötletes!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.