sâmbătă, 4 iunie 2011

Placinta cu carne si ciuperci



Pe langa tartele sarate, imi plac tare mult si placintele sarate, produsele de patiserie, desi e stiut faptul ca nu sunt prea sanatoase. Asta e....nu gatesc zilnic asa ceva. Pana acum n-am facut niciodata placinta cu carne si era timpul sa incerc si asa ceva. Evident am adaugat si ciuperci si data viitoare am sa exclud carnea si am sa pun doar ciuperci. Oricum a fost foarte buna si asa, lasand la o parte faptul ca n-am sa mai cumpar ever carne tocata de la Kaufland si asta pentru ca e foarte neplacut sa te trezesti cu bucatele de os printre dinti. 

Ingrediente
-1 pachet aluat foietaj (Linco folosesc eu)
-1 kg carne tocata (amestec vita+porc am folosit)
-500 g ciuperci
-3oua
-2 cepe
-sare, piper, boia iute
-1 lingura gris
Ceapa se toaca si se caleste in ulei, se adauga  carnea tocata, se caleste si carnea pana isi schimba culoarea, se adauga ciupercite taiate cubulete, sare, piper, boia iute si se fierbe pana scade zeama lasata de carne si ciuperci. Nu trebuie fiarta foarte mult, astfel, daca e prea multra zeama, se mai poate arunca din ea o lingura-doua. Lasam carnea sa se raceasca si adaugam apoi 3 oua batute si o lingura de gris.
Intr-o tava unsa cu ulei punem jumatate din aluat. Peste aluat presaram gris, apoi punem amestecul de carne, acoperim cu a doua foaie, ungem deasupra foaia cu galbenus de ou si introducem tava in cuptor pentru 35-40 minute.


Lasam sa se racoreasca putin, apoi taiem placinta .
 E foarte buna, am sa o repet cu siguranta insa am sa toc acasa carnea.






7 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.