marți, 9 august 2011

Bucataria de vara...de la tara...


Va scriu de la tara, sunt in vacanta (partea a doua :) ) de aceasta data in zona Moldovei, in judetul Botosani. Si chiar daca sunt in vacanta, nu am renuntat in totalitate la gatit. Evident nu gatesc doar eu, verisoara mea e si ea o bucatareasa priceputa si ne-a delectat cu bucate traditionale (cozonacul moldovenesc), prajituri,


mamaliga,

peste prajit si mujdei de usturoi.

Si cum n-am putut renunta in totalitate la gatit, am facut si eu o prajitura cu branza de vaci si stafide,





pizza,

tort diplomat, nu foarte dichisit, asa, ca la tara...


13 comentarii:

  1. Everything looks so appealing! The charlotte is gorgeous! I'm following you from Rome! Lovely blog, you're recipes are superb!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vacanta placuta. Microbul de a gati nu te paraseste. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Kedves Cristina!!
    Régen jártam Nálad,mivel nyaralni voltunk!Jó volt!!
    De úgy látom,továbbra is csupa finomságok vannak,jövök enni!!
    Köszi!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vacanta placuta!!! totul arata ff bine! Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Mamaliga...:) vreau , imi fac asta seara !

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e Sara & Miki. Am gatit eu mai multe numai ca nu le-am pozat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Cristina. Vacanta mea din pacate e pe sfarsite.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.