sâmbătă, 9 iulie 2011

Tort de vacanta



De ieri sunt in concediu! Un concediu mult asteptat si meritat, zic eu. Dupa un an de munca oricine merita o vacanta. Si pentru ca voi fi plecata o saptamana si un pic :), va las o feliuta de tort delicios si foarte insiropat (cum imi place mie), un tort cu crema de zahar ars. Va pup pe toti cei care ma vizitati si ne vedem cand ma intorc din vacanta. Am de gand sa profit din plin de mare, de soare, sa ma relaxez si sa uit de toate.
Sa aveti zile frumoase!

Sa va spun si despre tort?
Nu prea am ce. Oricine stie sa faca un  Tort cu crema de zahar ars.
De aceasta data l-am ornat cu aveline din ganache de ciocolata si cu ciocolata rasa. 
 





6 comentarii:

  1. Concediu placut si relaxant cu vreme frumoasa si mult soare. Am servit si o felie de tort. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea iti doresc din tot sufletul concediu placut si zile pline de soare la plaja.pupicei
    PS:super tortul,daca tot pleci d-acasa nu mi-l trimiti mie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Criss iti doresc un concediu de vis,cat despre tort...........minunat,pusici

    RăspundețiȘtergere
  4. Criss iti doresc un concediu de vis,cat despre tort...........minunat,pusici

    RăspundețiȘtergere
  5. Tortul frumos si gustos ca de obicei.Sa aveti parte de vreme frumoasa,apa calda si soare mult.Relaxare placuta alaturi de familia ta.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina,ideértem és ismét egy csodás torta.Azért ez nem kevés munka!
    Boldog nyaralást,így utólag is!!!
    Visszamenőleg megnéztem mindent,de nem csalódtam,gratulálok a szorgalmadhoz!!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.