duminică, 23 mai 2010

Lasagna cu spanac






-1 kg spanac
-350 g branza feta
-1 ceapa verde
-1 buc. usturoi
-putin ulei de masline
-sare
-1 cutie foi de lasagna (Monte Banato am folosit eu)
-100 g cascaval



Sos bechamel:
-80 g unt
-4 linguri faina
-sare
-nucsoara
-600 ml lapte


Ceapa si usturoiul tocat marunt se calesc in ulei de masline. Se adauga spanacul fiert in prealabil, scurs si tocat nu foarte marunt. Peste spanac se pune branza feta si daca e cazul se adauga sare dupa gust. Eu n-am mai pus deloc pentru ca feta e destul de sarata.


Intr-un vas termorezistent se pune putin ulei de masline, apoi un strat de sos bechamel si un rand de foi de lasagna. Desi pe cutie scrie ca nu necesita fierbere, eu am preferat sa le fierb 1 minut, apoi sa le pun in tava. Peste foi se aseaza umplutura, apoi din nou sos, foi umplutura. Ultimul strat ar trebui sa fie format din foi de lasagna, insa eu n-am estimat bine umplutura de spanac si mi-a ramas astfel incat la mine ultimul strat a fost spanac. Peste spanac sosul bechamel apoi cascavalul ras.


Se pune in cuptorul preincalzit pentru 35-40 minute.



Este foarte buna. Mie mi-a placut mai mult decat lasagna clasica.

4 comentarii:

  1. ces lasagne m'ont l'air très appétissante, j'aime beaucoup ce mélange de saveurs
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Fimere. Vous êtes toujours très aimable.

    RăspundețiȘtergere
  3. arata foarte bine.desi am vazut pe multe bloguri lasagna cu spanac nu am incercat-o pana acum.te pupic dulce

    RăspundețiȘtergere
  4. Merci Sarah. Merita sa incerci, e foarte buna.
    Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.