duminică, 8 ianuarie 2012

Pui cu legume in tigaia dry cooker


Toata lumea in prezent e preocupata de alimentatia sanatoasa, fara grasimi si cu cat mai putine calorii. Evident si eu. :) Tigaia fantastica dry cooker e prezenta peste tot, la tv, in reviste, pe net si ....in toate magazinele, sub diferite forme, dar pana la urma aceeasi Marie cu alta palarie. Nu cred ca e vreo diferenta intre tigaia prezentata la tv si cea pe care mi-am cumparat-o si eu alaltaieri.


Pentru un pranz sanatos am aruncat in tigaie 
-3 cartofi 
-10 ciuperci
-10 varzute de bruxeles
-cateva buchetele de broccoli
-1 morcov
-5 ciocanele de pui
condimentate cu:
-sare
-piper
-boia de ardei
-cimbru
-un strop de ulei de masline




am pus capacul, am asezat tigaia pe aragaz, pe flacara mica si am lasat-o vreo 35 minute.
Foarte simplu, rapid, gustos si sanatos. Cu siguranta am sa folosesc foarte des aceasta tigaie, poate am sa-l fac si pe Alex sa manance legume astfel, desi sunt slabe sansele....
Data viitoare am sa pun carnea mai intai si deasupra legumele.



8 comentarii:

  1. Arata foarte bine!
    De unde ai cumparat tigaia Criss?E mai ieftina decat cea din reclama?
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Alynusha, am cumparat-o dintr-un magazin de cartier, insa am vazut si la Auchan,si la Selgross. Credca se gaseste cam peste tot. A mea a costat 44 lei, deci mult mai ieftina decat la TV.

    RăspundețiȘtergere
  3. S=o folosesti sanatoasa.Arata sanatos si bun ce ai gatit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Soacra mea are si sunt super bune legumele facute in cratita asta!!!La fel si carnita!Nu mi-am cumparat dar e pe lista:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru raspuns Criss!!!
    O sa caut si eu...
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salutare tuturor. Sotia mea a cumparat o tigaie dry cooker dar cu ceramica, si este foarte multumita cu el. Cred ca a cumparat de la http://www.tigaiedrycooker.com
    O zi buna tuturor

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna tuturor.Intradevar tigaia dry cooker este foarte buna.Eu am cumparat-o din Euro,si cele mai bune sunt care au si ceramica inauntru,cand am facut pui cu legume nu am pus nimic ( ulei sau apa ) si nu s-a prins deloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte bună tigaia Dry Cooker (ceramică). Azi mi-am luat-o, azi mi-am făcut legume. Au ieșit delicioase!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.