vineri, 15 octombrie 2010

Ficatei libanezi


Reteta am luat-o de pe blogul Amaliei .
            
-400 g ficatei de pasare
-1 ceapa
-sucul de la o lamaie (eu am pus doar de la o jumatate de lamaie si bine am facut ca altfel ar fi fost prea acra mancarea)
-cateva felii de ardei iute (am avut gogosar, iute si acela)
-4 buc. usturoi
-ienibahar (nu am pus)
-sare, piper
-ulei pentru prajit

Se curata ceapa, se taie in 4, se pune sa se prajeasca in tigaie iar de jur imprejur ficateii. Se lasa sa se prajeasca la foc mic cu capac. Separat se rade usturoiul pe razatoarea mica apoi se adauga feliile de ardei iute si sucul de lamaie. Amestecam si cand ficateii sunt gata ii condimentam cu sare si piper si adaugam compozitia de mai sus si lasam sa stea cu capac 5 minute .



Noi am servit cu piure de cartofi, pentru ca mie nu-mi place orezul.



2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.