sâmbătă, 3 martie 2012

Cappuccino cupcakes





Pentru Provocarea lunii martie - Dulce Romanie , pe care am placerea sa o gazduiesc eu, vin cu prima mea reteta cu frisca. Am primit deja pe mail mai multe retete . Multumesc fetelor. Va astept in continuare. Pana la sfarsitul lunii mai este mult si sunt sigura ca am sa mai primesc foarte multe retete.
 
Cupcakes:
-4 oua
-8 linguri zahar
-6 linguri ulei
-100 ml lapte
-2 plicuri cappuccino classic
-1 praf de copt
-10 linguri faina

Separam ouale si albusurile le batem spuma tare. Galbenusurile le batem cu zahar, vanilie, ulei, lapte apoi adaugam faina amestecata cu praful de copt, cappuccino si in final inglobam albusurile amestecand cu lingura de sus in jos. In tava de briose punem cosulete de hartie si in fiecare cosulet cam o lingura si jumatate din compozitie, nu mai mult pentru ca ele cresc la copt si daca se fac prea mari arata urat. Le coacem aproximativ 25 minute, apoi le lasam sa se raceasca, le intepam din loc in loc cu o scobitoare si le insiropam cu sirop din apa, zahar, esenta de rom. Aceasta operatiune nu este absolut necesara, pentru ca prajiturelele ies moi si pufoase, insa mie imi place textura usor umeda, de aceea prefer sa le insiropez putin.


Frosting:
-250 g mascarpone
-200 ml frisca
-2 linguri zahar pudra
-2 plicuri cappuccino classic

Batem marcarpone cu zaharul pudra si cappuccino, apoi amestecam cu frisca batuta. Punem crema intr-un posh si spritam pe fiecare prajiturica motzuri de crema. Pudram cu cacao.







16 comentarii:

  1. Ce bine arata!Super Criss!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Immmmm ce pofta mi-ai facut.Arata super bine.
    Sa ai o duminica placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt tare frumusele!
    Sper sa postez si eu azi o reteta pentru provocare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alexandrina. Mai ai tot timpul pana in 31 martie. :)

      Ștergere
  4. Superbee si minunate la gust!! O duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  5. O combinatie perfecta!!!Ador aroma de cappuccino!Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Licuta. Si mie imi place cappuccino. De fapt tot ce are aroma de cafea. :)

      Ștergere
  6. Ce deliciu cu atata crema, vreau si eu. Pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sara, cu mare drag. Te astept. Pup si eu. (te astept si la provocare)

      Ștergere
  7. Grozav de bine arata !!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.