duminică, 20 ianuarie 2019

Vara 2018


Anul trecut nu am fost foarte activa pe blog. Nici cu timpul nu stau prea bine in ultima perioada si nu stiu, parca nici chef n-am prea avut de postat retete. Am gatit totusi, am facut si poze, doar ca atunci cand ar fi trebuit sa postez, imi pierea cheful.
Prima postare din acest an e despre vara 2018, o vara minunata , cu vacante pe cinste, un adevarat rasfat din punctul meu de vedere, pentru ca am avut parte de doua saptamani la mare si una la munte. Albena, Mamaia, Sinaia.  O vara minunata, amintiri frumoase, copii fericiti. Ce mi-as putea dori mai mult? O vara 2019 la fel de frumoasa...

Albena...un loc absolut minunat, cu plaje curate, cu nisip fin si nici pe departe atat de aglomerate precum cele din Mamaia. Mi-a lasat o impresie foarte placuta (desi cand treci granita, ai senzatia ca ai nimerit intr-o tara din lumea a treia). 































Mamaia mea draga...asa cum e ea, cu plaje mizerabile si aglomerate, e statiunea mea de suflet si mi-e draga si asa va fi mereu, indiferent unde voi mai ajunge sa-mi petrec vacantele, Mamaia va fi intotdeauna locul in care ma voi intoarce cu drag.


















 



Sinaia...


























Un comentariu:

  1. Ce amintiri frumoase ai adunat! ♥
    Nu-mi vine sa cred ce mari au crescut juniorii!!! Cand a trecut timpul?
    Sa ai un an asa cum ti-l doresti!!! :*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.