miercuri, 25 ianuarie 2012

Prajitura "Padurea Neagra"



E una din putinele retete prezentate de mine, care nu are poze pas cu pas. Pentru ca pur si simplu am uitat sa fac poze si mi-am amintit abia cand prajitura a fost gata.

Pentru blat:
-6 oua
-8 linguri zahar
-1 lingura ulei
-1 lingura apa rece
-6 linguri faina
-2 linguri cacao
-1 praf de copt

Pentru crema:
-250 g mascarpone
-4 linguri zahar pudra
-300 ml frisca

Pentru jeleul de visine:
-400 g visine
-150 g zahar
-300 ml apa
-1 plic praf de budinca de vanilie

Pentru sirop:
-100 ml suc de visine
-2 linguri zahar pudra
-esenta de migdale






21 de comentarii:

  1. Un deliciu cu o prezentare pe masura ! Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. vai ce bine arata!!! trmite si la mine un pic:))

    RăspundețiȘtergere
  3. daca vede BM moturile...iar se ia de ele ;)
    arata foarte bine. ar trebui sa incerc si eu.sa vad cu ce ocazie, ca la mine ocaziile lipsesc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult cuma arata! Am sa notez reteta! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te invit la concurs! :) http://andreeachinesefood.blogspot.com/2012/01/concurs-delicios-cu-sugarspicero.html
    Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Just me, ti-as trimite cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mihaela, deja s-a legat BM de moturile mele. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Adela, ma bucur ca iti place reteta. Pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aziz, chiar asa? Eu ma consider o persoana pasnica.

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea, multumesc pentru invitatie.

    RăspundețiȘtergere
  11. mmmm ce bine arata sper sa fie fo0arte bune,numai decit trebu so incerc.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc Silvia. Incearca si n-o sa-ti para rau.

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ai blog minunat as avea o intrebare daca nu te superi crema mascarpone se pune intre piscoturi si jeleu deasupra arata fffffffffffbine nota 10 o zi buna sa ai

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonim, multumesc pentru vizita. Scuze, n-am trecut explicatiile din lipsa de timp.
    Asamblare: blat insiropat, jeleu, crema, blat insiropat jeleu.

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt absolut superbe !!!! felicitari!!!!
    iar moturile suntde nota 10!!!
    aminsa o intrebare de unde ai tu un pos asa de bun pentru ca ma repet:moturile sunt extraordinare si mi-asi dori si eu un pos ca al tau... nu conteaza pretul
    multumesc!!!
    apropo ma cheama dana...
    te pup, sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Dana, multumesc inca o data. Am un posh bun, dar mai ales varfurile sunt foarte bune, din inox. Cele mai bune sunt varfurile Wilton insa nu cred ca e mare diferenta intre acelea si ale mele. Poshul cu varfurile le-am primit de la o prietena. Aici se pot vedea.
    http://criss75-despremine.blogspot.com/2010/12/tort-cu-crema-mascarpone-si-jeleu-de.html

    RăspundețiȘtergere
  17. LA MULTI ANI! cu sanatate, bucurii si realizari:)
    DELICIOS! De mult vreau sa fac tort Padurea neagra, din pacate nu am ajuns dar neaparat vreau sa incerc aceasta prajiturica:) Te rog mult sa mi spui cum faci tu jeleul de visine. PUPICI
    Monica

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.