sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Tort de clatite


Pentru clatite avem nevoie de:
-400 g faina
-1 lingurita praf de copt
-2 vanilii
-2 oua
-5 linguri ulei
-lapte cat cuprinde
Se face un aluat de clatite, destul de subtire. Eu de obicei nu pun praf de copt la clatitele subtiri insa acum am pus, sa fie mai pufoase.
se coc pe ambele parti(eu le fac intotdeauna in tigaia tefal, si nu pun niciun strop de ulei)


Crema:
-300 ml creme patiserie (frisca)
-200 ml lapte rece
-1 plic praf  crem Ole de vanilie


Laptele, frisca, praful de crema se amesteca si se bat cu mixerul maxim 2 minute.



Se "cladeste" tortul, punand doua straturi cu crema


si un strat cu dulceata de visine


Ultima clatita se acopera cu ciocolata topita.


Dar pentru ca nu mi-a placut cum arata, peste ciocolata am pus visine din dulceata, si am mai topit o ciocolata Milka alba si am turnat-o peste visine.


E absolut delicioasa. Combinatia de crema, visine, ciocolata neagra si alba e senzationala, merita incercata.

5 comentarii:

  1. Tare bine arata. Sigur e bun.
    Am vazut tortul asta pe multe bloguri.
    Trebuie sa il incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bianca. Varianta mea e una inedita, ma refer la crema si in general la combinatia de crema, glazura, dulceata.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata!!..Premii frumoase, te asteapta cu drag...la mine pe blog..:)
    O saptamana buna!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Danna. Am sa vin sa-mi ridic premiul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina arata delicios tortul tau ! Ti-am oferit un premiu in data de 12 ian,nu am avut timp pana acum sa trec sa iti zic te el, poti sa il ridici cand vrei,pupici.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.