marți, 24 august 2010

Castraveti bulgaresti


Dupa reteta Alynushei


Ingrediente:
-castraveti,
-otet,
-zahar,
-sare pt muraturi,
-boabe mustar,
-boabe piper,
-marar si cimbru
-ceapa,
-morcov,
-hrean
-foi de dafin

spalam bine castravetii (e bine sa-i tinem 1-2 ore in apa rece)



In borcanele spalate punem cimbru si marar, foi de dafin, boabe se mustar si de piper, asezam castravetii, rondele de ceapa si morcovi, cate un catel de usturoi, 1 lingurita sare grunjoasa, 1 lingurita zahar, 5 linguri otet si umplem cu apa. Capsam borcanele, le invelim in carpe si le punem la fiert aproximativ o ora.


Dupa ce se stinge focul, se lasa sa se raceasca apoi se pot pune borcanele pe raft.
E prima oara cand fac aceasta reteta si mi-a placut ca nu se foloseste conservant.



6 comentarii:

  1. Que buenas conservas. Esto es delicioso para comer como aperitivo.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Cristina,am descoperit blogul tau,si acest lucru ma obliga sa invat cat mai multe despre arta culinara.Te invit si pe al meu, e un fel de jurnal ,in care voi incerca incet incet sa strecor cateva bunatati facute de mana mea timida...O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Florina, multumesc pentru vizita si pentru aprecieri. Te mai astept si desigur am sa te vizitez si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce buni vor fi astia la iarna.Foarte fain arata.
    Pupic lui Alex.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.