sâmbătă, 21 mai 2011

Pavlova III



De cand am facut pentru prima data acest desert, m-am indragostit de el. Este fin, elegant, poate putin prea dulce si se zice ca ar fi si afrodisiac.:) Nu il fac prea des, dar in perioada aceasta in plin sezon de capsuni trebuie neaparat incercat acest desert, mai ales daca aveti prin congelator si ceva albusuri. Eu am avut si mai am destule, totusi n-am sa mai fac o buna perioada aceasta reteta. O data pe sezon ajunge :) pentru ca are un numar destul de mare de calorii, avand in vedere ca pentru bezea e nevoie de 350 g zahar. Dar daca aveti de sarbatorit vreun eveniment important cum avem noi acum, eu zic ca e o reteta foarte potrivita. Si daca il asociati si cu un pahar de sampanie, waaaw...... Reteta n-am s-o mai scriu inca o data, o gasiti aici   si 
aici .






8 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.