duminică, 8 mai 2011

Chec din albusuri II


Am casa intoarsa pe dos, ne-am apucat de zugravit si urasc mizeria si dezordinea inevitabila creata insa trebuia facuta si asta. Zugraveala nu dezordinea. :) Si fiind un spatiu destul de mic, un apartament de doua camere, burdusit cu mobila, haine, jucarii si tot ce poate exista intr-o casa, va dati seama ca nu e tocmai o placere sa aduni toate in mijlocul casei, sa te apuci de zugravit si in acelasi timp sa si locuiesti in acea casa. Dar asta e, sper sa fie gata intr-o saptamana.  Nici de gatit n-am prea avut chef si nici loc. Asa ca am facut o razie prin congelator, am gasit niste albusuri in pungi si am facut doua checuri pufoase si aromate. 







4 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.