marți, 9 februarie 2010

Salata greceasca


Variantele de salata greceasca sunt nenumarate, azi am ales una mai simpla si mai usoara, fara prea multe ingrediente:
-rosii
-castraveti
-ardei
-ceapa rosie
-ridiche alba
-masline verzi si negre
-putin cascaval
-ulei de masline
zeama de lamaie
-sare


Am curatat legumele, ridichea am dat-o pe razatoarea mare, la fel si cascavalul. Restul legumelor le-am taiat felii, am pus sare, zeama de lamaie, ulei de masline, am amestecat si gata. Foarte simplu si foarte bun mai ales pentru cineva aflat la dieta.

6 comentarii:

  1. Esti la dieta Cristina? Succes..eu inca nu mi-am facut curaj:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ador salatele iar aceasta reteta mi se pare grozava deci o voi incerca si eu. Arata foarte bine. Pe blogul meu te asteapta si un premiu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, eu tot timpul sunt la dieta. De cand ma stiu. Pun 2-3 kg, apoi le dau jos si uite asa.
    Laura, multumesc pentru premiu , vin sa il ridic.

    RăspundețiȘtergere
  4. une savoureuse et délicieuse salade
    bien fraiche comme je l'aime
    à bientôt

    RăspundețiȘtergere
  5. Merci beaucoup pour vos commentaires et de votre visite.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.