miercuri, 30 decembrie 2009

Cornulete cu sunca si cascaval


-500 g faina
-200 g unt
-1 ou si un galbenus
-1 plic drojdie uscata
-1 lingurita sare
-150 ml lapte
-1 lingurita zahar
-250 g sunculita ardeleneasca/bakon
-150 g cascaval
-1 ou pt. uns cornuletele
-seminte de chimen (optional)


Faina se amesteca cu drojdia si sarea, se adauga untul, oul + galbenusul, treptat laptele caldut si se framanta aluatul. Se lasa sa creasca o ora, apoi se intinde si se taie triunghiuri care se umple cu sunca taiata cubulete si se ruleaza.


Se ung cu ou batut si se presara deasupra cascaval ras si chimen.


Se coc 20-25 minute pana devin aurii.


Sunt niste aperitive foarte bune. Alex le adora, nu mai avea rabdare sa astepte sa se raceasca.

8 comentarii:

  1. La pachet dai cateva? Ioi ce pofta mi-ai facut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super arata Criss,am notata reteta,am sa fac si eu,ca-mi palc chestiile de genul asta,:))
    Pupicei si un An Nou cu bucurii va dorim!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Mirela. Ma bucur ca iti place. Un an nou fericit si voua.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani cu sanatate si cat mai multe bunatati pentru noi cei care te vizitam.

    RăspundețiȘtergere
  5. MultumescGhiocel. La multi ani si tie. Va multumusc tuturor celor care ma vizitati.

    RăspundețiȘtergere
  6. Au fost minunate! Copiii le-au devorat. Usor si placut de facut.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.