sâmbătă, 25 septembrie 2010

Ghoriba (fursecuri Maroc)


Aceasta reteta am vazut-o mai intai pe blogul Laurei Adamache si mi-a facut cu ochiul. :) Apoi am vazut-on si la Miha pe blog, de unde am si luat reteta . (Multumesc Miha, Laura)

  -2 oua
  -50 g unt
  -40 ml ulei
  -150 g zahar
  -esenta de migdale
  -350 g faina
  -1 lingurita praf de copt
  -zahar pudra pentru tavalit fursecurile

Mixam ouale cu  dupa care adaugam zaharul si mixam in continuare pana isi dubleaza volumul.

Untul il topim, apoi il amestecam cu uleiul si esenta de migdale si turnam peste crema de oua. Adaugam faina amestecata cu praful de copt si amestecam. Aluatul obtinut il dam la frigider 1 ora. (eu m-am grabit si l-am lasat doar 20 de minute dar a fost suficient)


Formam bilute cam de marimea unei nuci, pe care le tavalim prin zahar din abundenta. Le punem intr-o tava tapetata cu hartie de copt. (Aici n-am estimat prea bine marimea nucilor :) si au iesit cam mari)


Se coc timp de 20 de minute, nu mai mult pentru ca se usuca si devin tari.






11 comentarii:

  1. http://mamasiiubita.blogspot.com/25 septembrie 2010 la 11:25

    Par foarte usor de realizat si gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristina draga, te gasisem la un moment dat printre blogurile astea si apoi te pierdusem si nu am mai apucat sa ma trec si eu la google friend ca sa te urmaresc. In fine, te-am gasit iar:) Treci si pe la mine daca doresti. O sa fac si eu aceste mici prajiturele caci vad ca sunt de mare efect si ti-au iesit super bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine cu aspectul asta "ridat:))"

    RăspundețiȘtergere
  4. Le-ai reusit, imi plac. Te imbie sa iei una, pupik.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te han quedado preciosas, estas galletas ya las he probado y son muy ricas.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea, bine-ai revenit pe blogul meu. Te mai astept. Ti-am vizitat si eu blogul. Foarte apetisante retetele tale chinezesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gracias Jose Manuel. A mi tambien me encantaron estas galletas.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.