sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Primii mei trandafiri din pasta de lapte praf



Ieri fiind singura acasa, am zis ca ar trebui sa mai incerc o data sa modelez niste trangafiri si solutia cea mai simpla a fost pasta de lapte praf.
Avem nevoie doar de miere, lapte praf si colorant. Eu am niste coloranti lichizi insa culoarea e destul de frumoasa chiar daca nu la fel ca cea a colorantilor wilton.
Intr-un bol se pune o lingura lapte praf, apoi o lingura miere. Se amesteca si treptat se adauga lapte praf pana rezulta o compozitie destul de elastica si cu o consistenta asemanatoare plastilinei. Se modeleaza dupa imaginatie. Eu am facut putina pasta din care am facut doar acesti trandafiri .


Eu zic ca pentru inceput merge si asa. A iesit ceva acceptabil. :)




14 comentarii:

  1. Foarte reusiti, nici nu zici ca nu-s reali. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sara&Miki. Mai e mult pana sa ajunga sa semene cu cei naturali, dar cred ca sunt pe drumul cel bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Criss, ti-au iesit minunati trandafirii. Iti vine sa-i atingi sa vezi daca sunt reali. Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Ghiocel. Am sa mai exersez pana cand chiar vor arata ca si cei reali. Imi mai trebuie coloranti si ustensile.

    RăspundețiȘtergere
  5. Bună Cristina! Am văzut şi eu iubesc florile tale. Am încercat să fac aluat cu praf de miere şi lapte şi nu iese. Ar putea sa-mi dai reţeta întregul dacă atât de frumos?. mail meu este laratitagolosa@gmail.com
    Ai un blog minunat si sa va urmeze cu permisiunea dumneavoastră.
    Besitos

    RăspundețiȘtergere
  6. Criss... pt inceput??? Au iesit suuuuper... Foarte frumosi... Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  7. Gracias Ratitia.
    Incerc sa traduc, sa vedem, poate reusesc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Felis. E loc de mai bine. In primul rand am facut totul cu mainile, fara nicio ustensila si asta se vede. Dar nu-mi fac eu probleme din cauza asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. ce fel de lapte praf folositi la reteta?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am folosit Raraul. Dar de mult nu mai fac figurine din pasta de lapte praf. Mie nu mi-a placut gustul lor deloc, plus ca se usuca foarte repede pasta. Prefer sa lucrez mai nou cu pasta de zahar si sunt mai multumita de rezultate.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.