sâmbătă, 7 august 2010

Salata de vinete



In perioada verii,mancarea mea preferata e salata de vinete. Azi m-am inarmat cu rabdare si chiar daca erau 30C in casa, m-am apucat de copt vinete. 10 kg, pe care le-am congelat. E criminal sa stai langa aragaz pe o vreme caniculara. Dar am facut si o sedinta de sauna gratuita.:)
Primul pas, ca sa nu-mi nenorocesc aragazul, l-am acoperit cu folie de aluminiu dupa care m-am apucat sa coc vinetele.


Partea si mai grea e curatatul lor de coaja. Manichiura are serios de suferit. :)
Dupa ce se curata, se pun la scurs intr-o strecuratoare.


Dupa care se toaca. Eu le-am dat prin masina de carne. Apoi le-am pus in pungi si le-am congelat.


Dar am facut si salata pentru azi, cu maioneza, 


si fara maioneza, doar cu ulei ca asa-mi plac mai mult vinetele proaspete. 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.