miercuri, 24 februarie 2010

Salata de fructe


Un aport de vitamine e intotdeauna binevenit. Se stie ca atat citricele cat si kiwi contin foarte multa vitamina C. Asadar, avand in frigider destule fructe, am facut o salata. In principiu se poate face cu orice fruct.
-kiwi
-banane
-portocale
-clementine
-zeama de la o jumatate de lamaie
-o lingura miere

Se taie fructele felii, zeama de lamaie se amesteca cu mierea si se toarna peste fructe. Se amesteca si se lasa sa stea 10 minute, timp  in care fructele se mai amesteca.




7 comentarii:

  1. Delicioasa salata de fructe; eu pun si nuci si vanilie....

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Nina. In principiu se poate pune orice fruct si orice aroma. Fiecare dupa gust. Eu am preferat-o simpla. Uneori mai pun si frisca, un strop de visinata sau cognac.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina, si mie imi place cu frisca, acum insa am vrut-o mai light.

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte faina reteta si se poate face cu orice fruct.in plus daca o pui in cupe si ii pui si un pic de frisca o poti servi linistita chiar si musafirilor.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Sarah. Uneori asa o fac, cu frisca deasupra si mai adaug putina visinata sau cognac. E un deliciu. Insa acum la repezeala am facut ceva mai putin caloric.

    RăspundețiȘtergere
  6. christina am o intrebre ...unde trebuie sa merg pe blog ca sa pot sa pot afisa si eu etichetele cu meniu asa ca la tine de ex,cand ai prajituri arta o poza ..cand aai paine arata paine ...m-as bucura daca ai putea sa ma ajuti putin cu o ideee ..mersii

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.