marți, 29 iunie 2021

Salata Coleslaw

 

Va place salata Coleslaw de la KFC? N-o sa va vina sa credeti cat de usor se face. Ai mei au zis ca aceasta salata trebuie facuta in fiecare week-end. :D Si pana la urma, de ce nu? E o salata de cruditati (varza, morcovi, ceapa) si cu un sos de maioneza absolut delicioasa.

Ingrediente:

-1 varza medie (aproximativ 800 g)

-2 morcovi

-1 ceapa alba

-cateva fire de ceapa verde (doar coditele)

-sare, piper

-1 lingura otet de mere

-1 lingurita miere (daca va place mai dulce, puneti 2 lingurite)


Ingrediente maioneza:

-1 galbenus de ou crud

-1 lingurita mustar

-100 ml ulei

-140 g iaurt grecesc (sau 2 linguri smantana)


Varza se taie fideluta. Ceapa se curata si se taie solzisori. Morcovii curatati si ei, se dau pe razatoarea mare. Coditele de ceapa verde se taie fin. (Puteti adauga si patrunjel, eu am preferat doar ceapa perde. Mi se pare ca patrunjelul nu prea se potriveste in aceasta salata. Dar e strict parerea mea.) Se adauga o lingurita rasa de sare si putin piper. Mierea si otetul de mere se amesteca , pana se dizolva mierea si se toarna peste legumele amestecate. 

Maioneza o puteti pregati cu un mixer vertical, sau clasic, cum sunteti obisnuite. Apoi se adauga iaurtul sau smantana si se amesteca. Acest sos se toarna peste salata si se omogenizeaza. Se pune salata in frigider cel putin o ora. (Mie imi plac salatele reci.) Se serveste  ca atare sau poate fi o garnitura delicioasa langa niste aripioare picante. 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.