miercuri, 8 septembrie 2010

Dovlecei umpluti cu legume si branza


-1 ceapa
-1 morcov
-1 gogosar rosu
-1 bucata telina
-200 g branza framantata
-suc de rosii
-1 buc.usturoi
-marar verde
-sare


Ceapa si gogosarul se toaca marunt si se calesc in ulei. Se adauga morcovul si telina rasa si dupa ce si acestea s-au calit, se pune miexul de la dovlecei, sare,piper si marar.


Peste amestecul de legume se pune branza framantata, se amesteca si se umplu dovleceii.
Peste dovlecei se toarna sucul de rosii in care am adaugat si usturoiul si sare daca mai e cazul.


Se pun dovleceii in cuptor pana se rumenesc. (Ai mei s-au rumenit cam tare)


Se servesc cu smantana si sunt absolut deliciosi.



9 comentarii:

  1. voila une excellente façon de faire manger la courgette à tout le monde
    j'aime beaucoup
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt buni chiar? Eu am facut vinete umplute anul trecut cu carne tocata si nu m-au incantat foarte mult.
    Poate am sa fac si eu odata.
    Acum am un dovlecel urias si ma gandesc cum sa-l fac:)) Chiftele nu am chef :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi plac dovleceii umpluti si cu smantana! Foarte buni!

    RăspundețiȘtergere
  4. Calzi de la cuptor si cu smantana... e un deliciu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Muy buenos tus calabacines, me encantan cuando se rellenan.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  6. Bianca, sunt mai buni decat vinetele umplute. La fel si dovleceii pane sunt mai buni decat vinetele pane. Eu cred ca merita sa incerci. Vezi mai am o reteta cu carne insa noua ne-au placut si asa cu legume.

    RăspundețiȘtergere
  7. Gracias Jose manuel. A mi tambien me encantan los calabazines.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.