duminică, 5 decembrie 2010

Cornuri pufoase cu mac


Dupa aceasta reteta am facut niste cornulete pe care le-am umplut cu mac. Au iesit foarte bune (mie imi place la nebunie macul).
Umplutura de mac:
-200 g mac macinat (eu l-am pus in rasnita de cafea)
-zahar pudra dupa gust
-1 plic zahar vanilat
-coaja de lamaie rasa
-stafide (optional)
-100 ml lapte

Macul macinat se amesteca cu zaharul pudra, coaja de lamaie, zaharul vanilat si se toarna peste acest amestec laptele fierbinte. 

Aluatul framantat, dupa ce a crescut se imparte in 5-6 bile, fiecare bila de aluat se intinde, se taie in 8 triunghiuri peste care se pune umplutura, se ruleaza sub forma de cornulete.


Cornuletele se pun in tava pe hartie de copt si se ung cu galbenus de ou.

Se coc pana se rumenesc usor, apoi se dau prin zahar pudra.



4 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.