luni, 27 decembrie 2010

Prajitura Milch Schnitte III


Si ultima reteta in reluare este prajitura Milch Schnitte sau felie de lapte. Si din nou trebuie sa-i multumesc Monicai pentru laptele condensat pe care mi l-a trimis. L-am pastrat din vara pana acum special pentru aceasta  prajitura foarte fina si foarte buna.Initial am vrut s-o dichisesc si sa o fac sub forma de tort, apoi din lipsa de timp si chef, fiind foarte racita am renuntat si am lasat-o asa pur si simplu fara dichisuri. :)







9 comentarii:

  1. Arata mult mai bine ca predecesoarele sale:)) Te-ai specializat. Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca, pai omul cat traieste invata, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina!
    Ez csodásan néz ki,nagyon ügyes vagy,azt meg kell hagyni!!!Következő szabadidőmben megpróbálom.remélem a receptet leforditja rendesen.
    Köszönöm az üdvözletet,én is nagyon Boldog Új Évet Kivánok Neked!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Koszonom Piroska. Ha valamivel segithetek, irjal. Esetleg le fordittom en is a receptet.

    RăspundețiȘtergere
  5. Un An Nou plin de bucurii!
    Cu mult drag,
    Sorina

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Sorina. Un an nou fericit si tie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata prajitura!Imi place!
    Cristina,iti doresc ,sa ai un an nou cu sanatate multa si impliniri!
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani si numai bine in Noul An.

    RăspundețiȘtergere
  9. Petrecere frumoasa la trecerea dintre ani. Sa ai un an mai bun, plin de bucurii si impliniri! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.