marți, 13 octombrie 2009

Prajitura cu mere


Pentru aluat:
500 g. faina, 1 plic praf de copt dr. Oetker, 100 g zahar, 150 g margarina sau unt, 2 oua, 3-4 linguri smantana, 2-3 linguri lapte, zahar vanilat. Se framanta un aluat destul de moale dar nu trebuie sa fie lipicios, daca e prea moale se mai pune putina faina. Se imparte in doua, jumatate se intinde si se pune in tava unsa in prealabil cu putin ulei.

Se pun merele rase (am pus cam 2,.5 kg pentru ca aveam mere de la tara care altfel s-ar fi stricat), stoarse putin, amestecate cu zahar si scortisoara dupa gust, o lingura gris. Eu n-am pus multa scortisoara ca nu le place alor mei. Mie imi place aroma de scortisoara
Se pun merele peste prima foaie. Cea de-a doua foaie se intinde si se pune deasupra sau se poate taia fasii si pune sub forma de grilaj. Foaia/grilajul se unge cu ou batut, se presara zahar si se coace aproximativ 30-40 min.
Pudrata cu zahar

Asa arata prajitura. Nimic spectaculos, dar "foarte delicioasa", verdictul dat de Alexutul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.