joi, 22 octombrie 2009

Tarta cu fructe

 
Eu mi-am imaginat-o ca pe o tarta, pana la urma a ajuns sa arate mai mult ca un tort.

Blatul lam facut din 4 oua, 4 linguri zahar, 4 linguri faina si un praf de copt dr. oetker. L-am copt in forma de tarta.

Am facut un sirop din apa, zahar si apa de flori de portocale si am insiropat blatul.

Crema:
- 500 ml lapte
- 4 oua,
-2 linguri faina,
-5 linguri zahar,
-2 vanilii si
Crema se face ca pt. cremes. Se separa ouale. Galbenusurile se amesteca cu zaharul, vanilia, faina si laptele. Se fierbe la foc mic sau pe baie de aburi pana rezulta o crema ca o smantana groasa. Albusurile se bat spuma tare si se adauga la crema fierbinte.
Se pune crema peste blat, apoi se aseaza fructele dorite, eu am pus zmeura si piersici,  se prepara o glazura din tort gelee transparent, se toarna peste fructe.



Eu am vrut sa-l las asa simplu insa Alex mi-a zis ca nu exista tort fara frisca , prin urmare i-am pus si frisca.
 

si feliuta


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.