duminică, 23 ianuarie 2011

Muschi de porc impletit


-1 bucata muschi de porc
-2-3 carnati subtiri
-3 bucati usturoi
-1 ceapa
-1 pahar vin rosu
-condimente pt. friptura de porc


Muschiul se taie pe lungime in trei parti egale, fara insa a-l taia de tot la un capat. Se condimenteaza, se impleteste si se infig din loc in loc bucati de carnati si de usturoi.


Intr-un vas termorezistent se pune putin ulei, se aseaza muschiul impletit, peste carne si pe langa carne se pun felii de ceapa, se toarna un pahar de vin rosu, se acopera vasul cu folie  de aluminiu si se pune in cuptor pentru 30 minute, dupa care se indeparteaza folia si se mai lasa 30 de minute sa se rumeneasca friptura.



Se serveste cu garnitura preferata. Eu am facut piure de cartofi si amestec de legume mexicane.




3 comentarii:

  1. Bine arata si muschiul si prajitura cu gris... Am vrut sa postez la prajitura cu gris da nu am reusit... Se incaleca posturile (titlul de la Muschi era pe finalul de la prajitura... nici nu se vedea optiunea de comentarii)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Felis. Nu stiu ce s-a putut intampla, si mie mi se intampla uneori sa nu pot accesa cate o pagina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata,am facut si eu de Craciun,,,,,,mare trecere.O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.