sâmbătă, 9 octombrie 2010

Un an de blog

Blogul meu implineste un an de viata :), un an de cand am intrat in blogosfera, o lume frumoasa in care am cunoscut multe persoane dragute si mi-am facut prietene. Vreau sa daruiesc tuturor prietenelor, vizitatorilor si cititorilor mei un trandafir ...de ciocolata, in semn de multumire si pretuire. Trandafirul nu imni apartine, l-am gazit pe net si mi-a placut atat de mult incat mi-am permis sa-l copiez si sa vi-l daruiesc si voua cu drag.


Dupa cum spuneam, mi-am facut o multime de prietene, pe care as dori sa le mentionez. In primul rand fetele de forumul "Retete in imagini" (Monica, Micul, Alison, Doly, Clau, Alynusha, Ghiocel, Mary, Marararad, Nela, Happy, Mirela, Michelle, Dory, Anasia, Felis, Mihaela, Ariana, Marcela, Amira si toate celelalte) multe dintre ele au bloguri, altele insa nu dar toate sunt niste dragute si le iubesc. Alti prieteni dragi din blogosfera, sunt Anca, Jose Manuel, Fimere, o adevarata artista, Bianca, Angelica, Graciela, Edith, Sarah si multe alte fete dragute. Sa ma ierte daca nu le-am mentionat.
Tin neaparat sa mentionez o persoana deosebita, pe care am cunoscut-o tot pe internet, tot in blogosfera, o persoana cu adevarat frumoasa si nu ma refer doar la calitatile ei fizice ci la tot ceea ce reprezinta ea ca femeie, mama, sotie si artist, o persoana pe care imi permit sa o numesc prietena, pe care o apreciez si o admir, Nouria Nouri - Iordachioaie .
Multumiri tuturor cititorilor si vizitatorilor mei. Va iubesc si va pup pe toti.

27 de comentarii:

  1. La cat mai multi ani de blogging :D !
    Te intereseaza un schimb de link-uri cu http://www.jocuripentrucopii12.com ?
    Iti adaug link-ul pe http://blogjocuri.wordpress.com, http://kidinho.wordpress.com si http://catalinix.blogspot.com iar dvs adaugati http://www.jocuripentrucopii12.com - jocuri pentru copii.

    Astept confirmarea dvs la adresa de mail catalin.cata18@gmail.com ,
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru implinirea unui anisor!!! Esti fata mare de-acu!!!:))
    la cat mai multe postari frumose si tot binele din lume ti-l doresc.
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. un joyeux blog anniversaire, mes félicitations
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  4. Cris la cat mai multi ani pe blogosfera si cat mai multe retete!Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. multi ani criss si la cit mai multe postari delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mii de multumiri tuturor. Va imbratisez pe toate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristina, La Multi Ani blogului tau si la cat mai multe postari! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cristina, muchísimas pero muchísimas felicidades, me alegro mucho haber conocido tu cocina donde es un placer siempre mirar. Ojalá podamos estar por varios añitos más y que el este vicio de compartir valga la pena. Un Cariño enorme desde Argentina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari, la cat mai multi anisori si la cat mai multe retete delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti urez la cati mai multi ani de blog, sa ne incanti si de aici incolo cu retetele tale si sa fii sanatoasa si plina de viata!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc fetelor. observ cu bucurie ca am chiar mai multe prietene decat m-as fi asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani inainte,retete bune si gustoase ca si pana acum si noi te iubim si ne bucuram sa te avem aproape!kisses and hugs.

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi, multi ani blogului tau, si la cat mai multe postari frumoase, asa cum ne-ai obisnuit.
    Si eu sunt bucuroasa ca ne-am cunoscut, mai ales pe frumosul fecioras Alex, si imi pare rau ca timpul asta scurt nu ne permite sa ne vedem destul de des.
    Duminica placuta si pupici de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  14. LA MULTI MULTI ANI si retete tot asa minunate sidelicioase.Superb trandafirul

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc mult pentru toate cuvintele frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristina eu iti doresc cati mai multi ani incontinuare alaturi de noi :) si ma bucur pentru cunostinta si pentru retetele delicioase pe care le inparti cu noi :) !!
    xoxoxoxoxooo

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc Anca. Ma bucur si eu ca am intrat in aceasta lume desi am ezitat oarecum la inceput. Si ma bucur ca v-am cunoscut, pe voi, toate fetele dragute.

    RăspundețiȘtergere
  18. felicitari pentru blog
    ma bucur ca si tu ma consideri o pritena
    la cat mai multe postari!

    RăspundețiȘtergere
  19. Felicitari!la cat mai multe retete si postari!

    RăspundețiȘtergere
  20. Sunt magulita si emotionata datorita vorbelor tale! Multumesc!
    La multi ani blogului tau "gustos" si frumos!

    RăspundețiȘtergere
  21. Sunt magulita si emotionata datorita vorbelor tale! Multumesc, Criss! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nouria, eu iti multumesc pentru vizita, pentru comentariu si pentru ca mi-ai permis sa intru in "casuta ta". Am scris doar ce am simtit, doar adevarul.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.