sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Ciorba de salata


-2 salate mari
-1 ceapa
-2 linguri ulei
-3 bucati usturoi (se poate si mai mult dar mie nu-mi place  )
-400 g smantana
-2 galbenusuri de ou
-delikat dupa gust
-sare
-o lingura otet (sau mai mult, daca va place ciorba mai acra)


Ceapa se toaca marunt si se caleste in putin ulei. Se pune apa peste ceapa, se lasa sa fiarba si intre timp se curata salata. Se spala fiecare frunza sub jet de apa rece, apoi frunzele se rup cu mana si se pun in oala la fiert. Se adauga usturoiul.(eu il dau pe razatoarea mica), delicatul. In final se adauga otetul si se mai fierbe putin.
Galbenusul se amesteca cu smantana, apoi se adauga cate un polonic din ciorba fierbinte si se amesteca. In final tot amestecul de smantana se toarna peste ciorba, se mai lasa sa dea un clocot si e gata.
In zona ardealului aceasta ciorba se serveste cu mamaliga cu branza.




3 comentarii:

  1. Si noi mancam ciorba de salata cu mamaliga cu branza si smantana normal:) Dar in ciorba de salata incearca sa faci si o omleta din 2-3 oua ca e mai buna. Eu asa fac. Si prajesc si cateva bucati de slanina:)
    E f buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu mai pun uneori cateva feliute de bakon prajite sau sunculita ardeleneasca, insa acum am vrut ceva cat mai usor posibil si cat mai putin caloric.

    RăspundețiȘtergere
  3. cristina...ce bine arata!!!!mi-ai facut pofta!!!si eu o fac cu slaninuta,fara omleta,si as manca fara sa ma satur!no,ioi,da buna-i!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.