marți, 28 septembrie 2010

Ciorba de naut cu costita afumata


-500 g naut
-o bucata costita afumata
-1 morcov
-1 ceapa
-1 ardei capia
-tarhon pentru aroma
-putin otet
-2 linguri faina
-suc de rosii




Nautul se pune la inmuiat cateva ore. Eu l-ampus seara si l-am lasat pana dimineata. Apoi se fierbe in apa cu sare. Eu am fiert-o si am aruncat apa de doua ori. Astfel e mai usor tolerata si nu baloneaza.
Separat se pune apa la fiert. Se spala si se taie costita si se lasa sa fiarba. Se adauga ceapa, ardeiul si nautul prefiert.. Cand si nautul si costita e aproape gata se adauga morcovul taiat.. Se adauga sare dupa gust si tarhon. (eu am intotdeauna un borcanel cu tarhon pus in sare si otet) Se pune o lingurita-doua de otet de pe tarhon. (se poate si mai mult otet insa noua nu ne place  tare acra).
 Intr-o cratita am amestecat suc de rosii cu 2 linguri faina si am adaugat treptat zeama de la ciorba. Am fiert-o si am turnat-o apoi peste ciorba.





2 comentarii:

  1. Arata foarte bine.
    Ce gust are nautul? Nu am mancat niciodata:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bianca. Seamana foarte tare cu fasolea la gust.Mie imi place, insa cel mai mult imi place ca si "falafel".

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.