vineri, 2 iulie 2010

Conopida si dovlecei gratinati


Daca pana acum am facut si conopida gratinata si dovlecei gratinati, de aceasta data le-am combinat, insa fara sa mai pun sunca afumata.
-1 conopida
-1 dovlecel
-1 rosie
-100 g cascaval
-2 oua
-200 ml smantana
-marar verde
-sare, piper
-pesmet
-ulei de masline


Conopida se rupe in buchetele si se fierbe in apa cu sare. Dovlecelul se curata de coaja si se taie in sferturi. Daca e cazul se scot samburii si miezul. Se taie apoi in cubulete si se fierbe in apa cu sare. Se scurg dovleceii si conopida. Un vas termorezistent se unge cu ulei si se tapeteaza cu pesmet. Se pun dovleceii si conopida, se rade cascaval, se pun si feliile de rosii, mararul verde si se toarna deasupra ouale batute amestecate cu smantana. Deasupra se rade restul de cascaval si se pune in cuptor aproximativ 35 minute.


E o mancare de sezon, sanatoasa si gustoasa. Mai ales in aceasta perioada e bine sa mancam mai putina carne si mai multe legume. Eu oricum prefer mancarurile fara carne.



7 comentarii:

  1. Dovleceii nu s-au zdrobit prea tare? Sunt mult mai moi in comparatie cu conopida...

    RăspundețiȘtergere
  2. o mancare delicioasa draga Criss.ma bate un gand s-o incerc astazi ca oricum pana acum nu m-am hotarat ce servim la cina.pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, nu s-au zdrobit deloc pentru ca nu i-am fiert impreuna ci separat conopida, separat dovleceii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaya receta buena, me la copio...un beso

    RăspundețiȘtergere
  5. Gracias MaJose por tu visita y por tu comentario. Bienvenido a mi blog. Me alegro que te gusta mi receta. Un beso para ti tambien.

    RăspundețiȘtergere
  6. je trouve que c'est une belle combinaison, ça doit être drôlement délicieux
    bonne soirée

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.