luni, 24 octombrie 2011

Supa crema de telina


Cred ca am mai spus, imi plac tare mult supele crema de legume. Daca saptamana trecuta am experimentat supa crema de sfecla rosie, azi a venit randul celei de telina, desi telina nu e printre favoritele mele. Niciodata nu mi-a placut gustul de telina in mod deosebit. Pentru a nu fi prea palida :) am adaugat si un morcov, care i-a dat o tenta galbuie.

-1 telina mare
-1 morcov
-3 cartofi
-1 ceapa
-1/2 ardei
-1 cubulet de unt
-smantana
-sare dupa gust (sau delikat daca folositi)

                                   
Se curata legumele, se pun la fiert mai intai ceapa, ardeiul, telina si morcovul taiate cubulete. Cand sunt aproape fierte se adauga si cartofii si se mai lasa pana fierb si acestia. Se lasa sa se raceasca, se scoate ceapa si ardeiul si se arunca iar restul legumelor se paseaza. Se adauga supa, cubul de unt, sare dupa gust si se mai da un clocot. Se serveste cu crutoane.

   

4 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.