luni, 13 aprilie 2020

Creveti in sos de unt, cu usturoi si vin alb




Cred ca v-am mai spus, ador crevetii. Sigur ca cel mai mult imi plac pane, dar nu refuz o portie de creveti, indiferent cum sunt preparati. De aceasta data, doar trasi in unt, cu usturoi, vin alb si putin suc de lamaie. Si patrunjel verde deasupra. Si cu o garnitura de bulgur cu legume. Un adevarat rasfat pentru papilele mele gustative.

Ingrediente:
-1 caserola (225 g) creveti
-4 catei de usturoi
-50 g unt
-1 lingura ulei de masline
-50 ml vin alb
-2 linguri suc de lamaie
-sare
-piper
-pudra de chilli
-o legatura patrunjel verde

Intr-o tigaie antiaderenta, se pune untul si uleiul de masline. Dupa ce untul s-a topit si s-a incins, se adauga usturoiul maruntit si se caleste pana cand incepe sa devina usor auriu. Se adauga crevetii care au fost curatati in prealabil (s-a scos vena aceea neagra).
Se toarna vinul si sucul de lamaie si se gatesc crevetii cate 3 minute pe fiecare parte. Se adauga sare, piper si pudra de chilli si la final patrunjelul tocat. Se servesc imediat. Eu am facut bulgur cu legume, dar merg foarte bine cu baghete frantuzesti cu coaja crocanta si miez pufos.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.