luni, 17 mai 2021

Salata bulgareasca

 

 
Salata bulgareasca e preferata mea , mai ales in perioada de vara cand pietele sunt pline cu legume proaspete. Si daca nu mergem la piata, gasim sigur la Lidl tot ce ne trebuie pentru o salata gustoasa si satioasa.

Ingrediente:
-rosii
castraveti
-ardei
-ceapa
-patrunjel verde
-branza telemea
-sare
-ulei de masline
-putin otet

La salata bulgareasca (asa cum am vazut si in vacantele din Bulgaria), legumele se taie cubulete, dar nu e o regula. Legumele se curata, se spala (daca folositi castraveti de gradina, nu-i nevoie sa-i decojiti, dar eu am folosit castraveti fabio de la Lidl si am preferat sa-i decojesc) si se taie cubulete sau rondele, dupa caz si dupa cum va place. Patrunjelul se toaca marunt. Se asezoneaza legumele cu sare, ulei de masline si putin otet si se amesteca. Se pun legumele intr-un bol sau pe un platou si deasupra se rade branza telemea. Cam asta e tot, simplu, rapid, gustos si sanatos. O salata ideala pentru un pranz sau o cina usoara.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.