marți, 20 octombrie 2009

Tort cu crema de branza si capsuni


Blatul:
-4 oua
-4 linguri zahar
- 4 linguri faina
- 2 linguri ulei
-un praf de copt.dr. Oetker

Blatul l-am copt intr-o forma de tarta. L-am insiropat cu un sirop facut din apa, zahar si apa de flori de portocale.

Crema:
-500 ml frisca Meegle
-300 g branza de vaca
-200 g zahar pudra
- un plic gelatina
-1 kg capsuni proaspete
-1 plic tortgelee rosu

Branza se amesteca cu zaharul si se bate cu mixerul pana devine fina si spumoasa. Gelatina se pune la inmuiat in putina apa rece. Frisca se bate bine cu mixerul. Gelatina se topeste, avand grija sa nu ajunga la fierbere pentru ca isi pierde calitatea si nu mai e buna. Peste branza se toarna gelatina si se adauga frisca. Se amesteca bine. Rezulta o crema usoara, fina spumoasa.
Peste blatul insiropat se pune crema de branza si frisca, peste crema se aseaza feliute de capsuni.

Se prepara tortgeleeul conform instructiunilor si se toarna peste capsuni. Dupa ce sta vreo doua ore la frigider, se poate taia.

si o alta varianta a aceluiasi tort

2 comentarii:

  1. Foarte frumos arata.
    Pacat ca nu mai e vara...sa fac cu capsuni proaspeti.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bianca. Eu am facut si cu capsuni din congelator insa nu e aceeasi treaba. Anul acesta nici nu mi-am mai congelat capsuni ca nu-mi place gustul lor.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.