joi, 22 noiembrie 2018

Biscuiti Mickey si Minnie


Azi e despre cum ne jucam in bucatarie. Ce conteaza ca am intins si decupat de atatea ori aluatul, incat biscuitii si-au pierdut din fragezime, atata timp cat satisfactia se poate citi pe chipul fetitei mele?
Ideea era sa ne jucam si sa ne distram impreuna in bucatarie. Si asta am si facut. Iar Daria a rontait cu mare placere urechile lui Mickey.

Ingrediente:
-100 g unt moale
-80 g zahar pudra
-1 plic zahar vanilat
-1 galbenus de ou
-180 g faina
Untul moale se spumeaza impreuna cu zaharul pudra si zaharul vanilat. Se adauga apoi galbenusul de ou si jumatate din faina. Se omogenizeaza, apoi se lasa mixerul deoparte si se adauga restul de faina, framantand cu mana. Aluatul rezultat se infasoara in folie alimentara si se pune in frigider pentru o ora. Dupa acest timp, se scoate aluatul, se intinde intr-o foaie de aproximativ 3-4 mm, pe planseta usor infainata. Se decupeaza cu forme de biscuiti. Eu am folosit decupatoare cu stampila Mickey si Minnie (pe care le-am cumparat de pe Aliexpress) . Se pun biscuitii in tava pe hartie de copt si se coc aproximativ 12-15 minute (in functie de cuptor), sau pana observati ca devin usor aurii pe margini. Nu-i lasati prea mult, pentru ca vor deveni tari. Eu am topit o singura patratica de ciocolata neagra si cu ajutorul unei scobitori, am pictat ochii si nasucurile lui Mickey si ale lui Minnie, dar cred ca se pot decora foarte frumos cu royal icing colorat.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.