duminică, 28 martie 2010

Supa de gulii umplute


-500 g carne tocata
-1 cescuta orez
-1-2 morcovi
-1 ceapa
-1 patrunjel
-6 gulii (se pot pune si mai multe dar eu am cumparat doar 6)
-suc de rosii sau bulion
-patrunjel verde, sare dupa gust


Se scobesc guliile si se umple cu amestecul de carne si orez. Din restul de carne am facut perisoare.
Ceapa, morcovii si patrunjelul se toaca (sau se dau pe razatoare) si se pun la fiert. Cand incep safiarba se pun si guliile umplute. Dupa 5-7 minute se pun si perisoarele si cand sunt aproape gata se adauga si miezul de la gulii.



Sucul de rosii se amesteca cu o lingura de faina, se adauga treptat supa sa nu se faca (,) cocoloase de faina si intregul amestec se toarna peste supa. Se mai lasa sa fiarba putin dupa care se adauga patrunjel verde tocat. Eu am tocat sicateva frunzulite mici si mai tinerele de la gulii si le-am adaugat in supa.



Optional se poate servi cu smantana.

2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.