sâmbătă, 2 octombrie 2010

Cupcakes


Cupcakes sunt de fapt niste briose motate. :)
-3 oua
-10 linguri zahar
-7 linguri ulei
-200 ml iaurt (am pus lapte ca nu aveam iaurt )
-12-13 linguri faina
-1 praf de copt
-1 vanilie
-coaja de lamaie

Se bat ouale, se adauga zaharul, vanilia,  uleiul, laptele si in final faina amestecata cu praful de copt. Compozitia nu trebuie sa curga de pe palele mixerului, astfel incat daca e prea moale, se mai adauga o lingura de faina. 
Compozitia se imparte in doua, in jumatate se pune coaja de lamaie si esenta de vanilie (am pus migdale) iar in cealalta jumatate esenta de rom si cacao.
In formele de briose se pun cosulete de hartie speciala pentru briose.  In cosuletele de hartie se pune o lingura de compozitie, apoi o lingurita gem de visine in compozitia alba ci bucatele de ciocolata in compozitia neagra.

.

Se coc in cuptorul preincalzit aproximativ 30 minute, pana devin aurii. 


Pe cele cu ciocolata le-am decorat cu frisca iar pe cele albe cu bezea.
Am batut 2 albusuri (le aveam in congelator) cu 4 linguri zahar si am adaugat 3 lingurite sirop de la dulceata de visine.




10 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.