miercuri, 4 noiembrie 2009

Placinta cu branza dulce



-1 pachet foi (am folosit Morarita)


-600 g branza de vaca

-250 g zahar + zahar pudra pentru pentru pudrat placintele

-2 oua + un galbenus pentru uns placintele

-vanilie

-stafide

-coaja de lamaie (am pus lime)

Fiecare foaie se unge in parte cu ulei, se pune deasupra alta foaie si tot asa. Pachetul contine 16 foi, deci eu am facut 4 rulouri a cate 4 foi. Doua le-am umplut cu branza din belsug si alte doua cu mere. Merele au fost putine, asa ca puteam sa fac 3 cu branza si unul cu mere...


Foile unse cu crema de branza.
Crema de branza am facut-o astfel:
Se separa ouale, galbenusurile se amesteca cu zaharul, vanilia, se bat cu mixerul, se adauga pe rand branza, apoi coaja de lamaie si stafidele si in final albusurile batute spuma.
Se pun rulourile in tava, se ung cu galbenus de ou si se coc.

Asa arata gata scoase din cuptor,

pudrate cu zahar

sectiunea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.