duminică, 30 octombrie 2011

Friptura de soia


Pe blogul bucatareselor vesele am gasit aceasta reteta cu o denumire ce-i drept putin ciudata. Snitele din soia am facut insa friptura nu mi-am imaginat ca se poate face. :) Bine de stiut, pe timp de criza :) 1 leu si ceva punga de soia. :) :) :))
Eu n-am respectat in totalitate reteta Leilei insa m-am apropiat oarecum. Am sa va scriu cum am facut eu aceasta "friptura".

-1 pachet felii de soia
-1 cana ketchup de casa (facut de mine )
-3 bucati usturoi
-rozmarin
-cimbru
-frunze de busuioc
-sare, piper
-ulei de masline

Feliile de soia l-eam fiert in apa cu delikat timp de aproximativ 30 minute. Dupa care le-am pus intr-o strecuratoare sa se scurga. Ketcupul l-am amestecat cu toate condimentele si ierburile aromate. Am dat fiecare felie de soia prin amestecul de kethup si le-am pus intr-un vas termorezistent. Am turnat peste soia aproximativ 50 ml ulei, am acoperit vasul cu folie de aluminiu si l-am pus in cuptor pentru 30 minute, dupa care am indepartat folia si l-am mai lasat vreo 10 minute.



Am servit cu cus-cus cu legume, dar merge foarte bine si cu un piure de cartofi.



4 comentarii:

  1. Arata super bine!!!
    O seara placuta!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e grozava, acum ca vine si postul!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine,eu am mancat o singura data soia in sarmale ,nu mai stiu de mi-au placut dar chiar voi cauta si incerc ce ai facut tu!!pup o seara linistita!!

    RăspundețiȘtergere
  4. n-am mancat snitel de soia decat o singura data dar sincer n-am fost incantata de gust.friptura arata foarte bine,nu stiu ce gust are dar judecand dupa condimente cred ca a fost buna.pupici

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.