marți, 8 mai 2012

Inghetata de afine


Cea mai rapida, gustoasa, cremoasa inghetata. Si naturala, fara E-uri. (acum nu stiu cate E-uri contine laptele condensat...) 
  • 250 ml frisca
  • 250 ml (3/4 cutie) lapte condensat
  • 300 ml iaurt natur(am pus 2 cutii de iaurt pe care il primeste Alex la scoala, dupa ce in prealabil l-am scurs de zer)
  • 1/2 borcan dulceata de afine
 Se bate frisca, se adauga laptele condensat, iaurtul, dulceata de afine. Se amesteca cu mixerul, se pune in cutii de plastic in congelator. Dupa o ora se scoate, se amesteca bine cu mixerul sau cu o furculita. Se repera operatia respectiva de 3 ori, dupa care se serveste inghetata cu mare pofta. E foarte cremoasa, fara ace de ghiata.





9 comentarii:

  1. Fructele de padure sunt preferatele mele iar inghetata ta arata grozav,abia astept sa gasesc fructe proaspete.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de bine poate sa arate!! AM s-o incerc si eu!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tiene una pinta buenísimas. Besos

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmm, trebuie sa fac si cu afine, ca arata grozav si cred ca e un deliciu!!!Yummy!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Are o culoare perfecta! Si mai este si super cremoasa pe deasupra!

    RăspundețiȘtergere
  6. mmm..cred ca a fost delicioasa! imi plac foarte mult afinele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Se poate inlocui laptele condesat cu altceva?

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.