marți, 1 mai 2012

Ciorba de salata de padure (untisor)


Sambata si duminica am profitat de vremea superba si am fost la padure, ne-am plimbat, ne-am relaxat, am cules flori si am gasit salata de padure sau untisor cum i se mai spune. Am cules o plasuta de salata si am facut o ciorba delicioasa. Se prepara ca si clasica ciorba de salata verde, cu ceapa verde, usturoi, smantana din belsug. Optional se pot adauga si cubulete de bacon prajit sau omleta. Eu o prefer simpla.

-un castron salata de padure
-2 fire ceapa verde
-2 catei de usturoi
-200 ml smantana
-1 galbenus de ou
-1 lingurita delikat
-sare dupa gust
-1 lingurita otet

Ceapa se toaca marunt si se caleste in putin ulei. Se pune apa peste ceapa, se lasa sa fiarba si intre timp se spala foarte bine salata si se pune la fiert. Se adauga usturoiul.(eu il dau pe razatoarea mica), delicatul. In final se adauga otetul si se mai fierbe putin.
Galbenusul se amesteca cu smantana, apoi se adauga cate un polonic din ciorba fierbinte si se amesteca. In final tot amestecul de smantana se toarna peste ciorba, se mai lasa sa dea un clocot si e gata. 




E superba padurea in aceasta perioada. Si copiii au fost foarte incantati, s-au catarat in copaci, s-au jucat, ba mai mult, au adunat si doua plase de gunoaie lasate de altii. Niste mici ecologisti. :)








Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.