sâmbătă, 20 februarie 2010

Lasagna cu legume si carne tocata


Pentru sosul bolognez:
-500 g carne tocata
-300 g ciuperci
-1 ceapa
-1 morcov
-2 bucati usturoi
-1 cutie rosii in bulion
-2-3 linguri pasta de rosii
-oregano
-sare, piper, ulei de masline


Ceapa si usturoiul se toaca marunt, morcovul se da pe razatoarea mare, ciupercile se taie feliute si se calesc in ulei de masline. Se adauga carnea tocata si se prajeste pana isi schimba culoarea.
se adauga rosiile taiate cubulete pasta de rosii  si un pahar cu apa si se lasa sa fiarba. Se adauga sare, piper si oregano. (Se poate pune rozmarin si salvie dar eu n-am avut)

Sos bechamel:
-4 linguri unt moale
-4 linguri faina
-500 ml lapte
-cascaval ras
-nucsoara macinata
sare dupa gust.

Intr-o tava unsa cu ulei se pune sos bechamel, apoi sos bolognez, apoi foi de lasagna. (Eu am pus foile cateva secunde la fiert desi pe cutie scrie ca nu necesita fierbere).
Din nou peste foi se pune sos bechamel, apoi bolognez si in final deasupra se pune parmezan sau cascaval ras.


Tava se acopera cu folie de aluminiu si se pune in cuptor pentru 20 minute, dupa care se scoate folia si se mai lasa 10 minute.





4 comentarii:

  1. Foarte bine arata,cred ca este delicioasa!Chiar eram curioasa cum se face sosul bechamel

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine.n-am incercat niciodata varianta cu legume dar o sa incerc curand.felicitari pentru originala reteta

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Vio. Nu e greu de facut.
    Si e o reteta delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarah, multumesc. Pe cutia de foi de lasagna e datat aceasta reteta. Eu am adugat ciupercile doar pentru ca ne plac foarte mult.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.