sâmbătă, 10 octombrie 2009

Savarine cu pesmet I

O reteta extrem de simpla si de mare efect,

6 oua, 7 linguri zahar, 7-8 linguri pesmet alb


Se separa ouale, se amesteca galbenusurile cu zahar, cu mixerul, pana se topeste zaharul, se bat albusurile spuma tare, dupa care se amesteca cu galbenusurile si cu pesmetul.

Se coc savarinele in forme de tabla, sau in tavi de briose ca e mult mai comod.

Cand s-au racit, se insiropeaza, dupa care se umplu cu frisca. Din aceasta compozitie rezulta 18 - 20 bucati.
Sirop:200 ml apa200 g zahar2 fiole esenta rom.Pentru ornat folosesc 500 ml frisca Meegle. Pentru a fi frisca tare si sa stea si a doua zi eu pun intr-o lingura de apa o lingurita de gelatina. Bat frisca si cand e gata pun gelatina dizolvata si mai bat putin, dupa care ornez savarinele.











4 comentarii:

  1. Chiar astazi mi-am cumparat o asemenea forma numai ca are 12 portii. Cautam reteta si uite unde am gasit. Multumesc. O sa-ti spun cum au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa-ti iasa. E o reteta simpla si delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. i eu am primit azi cadou forma asta si cautam o reteta sa o incerc....sper sa imi iasa savarinele...multumesc...

    RăspundețiȘtergere
  4. Alialexa, sigur o sa-ti iasa. Se fac foarte usor.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.