luni, 15 august 2011

Vacanta la tara


Dupa vacanta de la mare si doua saptamani grele la birou, mi-am mai luat o saptamana de concediu si am fugit la tara. O vacanta foaaarte asteptata, probabil la fel de asteptata si placuta ca si vacanta de la mare. Si asta pentru ca "tara" e foarte departe de noi, mai exact la 400 km de Tg. Mures, tocmai in judetul Botosani. A fost o saptamana foarte frumoasa, exceptand ziua de marti cand a plouat si a fost o mocirla in toata regula. Dar am hoinarit pe coclauri, :), m-am jucat cu matzele, am hranit iepurasii si orataniile existente :), am si bucatarit si cam asta a fost, a trecut foarte repede. Va pun cateva poze de pe traseu, nu de alta, dar sa vedeti cat de frumoasa e zona Moldovei...Din pacate nu ne-am putut opri pe unde mi-ar fi placut, pentru ca peste tot s-au pus parapeti si n-ai cum sa te opresti pe marginea drumului, doar din loc in loc exista popasuri amenajate si evident pline de gunoaiele lasate de turisti, ca nu cumva sa uitam ca ne aflam in Romania.









3 pisici (mai erau doua urate si nu le-am pozat)



motanul Nistor :)



matzulina mea scumpa si draga pe care tare as fi luat-o acasa....


si verisoara mea iubita si zaluda :) care pregateste cafeluta,



o domnisoara frumoasa 


si doi baieti pregatesc gratarul


joaca



si iar joaca, cu matzulina mea








si ne intoarcem acasa




8 comentarii:

  1. Ce frumos,si apoi eu sant din Iasi deci pentru mine"tot moldova-i moldova"!!!!Rustica dar frumoasa,sanatoasa...
    O saptamana placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Petronela. Eu sunt nascuta si crescuta in Tg. Mures, insa tatal meu e moldovean din BT.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristina,
    Boldog percek,szeretem a képeket!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos ati petrecut!!! Superbe peisaje si protagonistii toti frumosi, ma bucur ca-ti place Moldova!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Intr-adevar Oana, Moldova e foarte frumoasa.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.