vineri, 27 aprilie 2012

Tarta cu ceapa verde si frunze de ridichi



In aceasta perioada pietele sunt pline de verdeturi si e foarte bine sa profitam din plin de bogatia primaverii. "Buruiana" mea preferata e spanacul. Mi-am si facut provizii in congelator , insa imi place si salata verde, ceapa verde si ridichile, mai precis frunzele de ridichi. Daca anul trecut am facut o delicioasa supa crema din frunze de ridichi , azi am pregatit pentru micul dejun o tarta cu frunze de ridichi. 

Aluat pentru tarta:
-250 g faina
-120 g unt/margarina
-1 ou
-1 lingurita sare
-1-2 linguri apa rece

Faina se amesteca cu untul rece si sarea, se adauga oul si apa rece si se formeaza o bila de aluat care se pune in frigider.


Umplutura:
-3 legaturi ceapa verde
-3 legaturi frunze de ridichi
-1 catel de usturoi
-2 oua
-150 g branza feta
-80 g cascaval
-putin marar verde
-cateva feli de rosii
-putin ulei


Se aleg doar frunzele de ridichi proaspete, verzi nu si cele ofilite. Se spala si se pun la fiert in apa cu sare. Nu se fierb mai mult de 5 minute.
Ceapa se curata si se taie si se caleste in ulei. Nu va speriati ca e prea multa, ea scade foarte mult.
Se adauga frunzele de ridichi fierte, scurse si tocate, branza feta rasa si ouale batute si se amesteca. Nu e nevoie sa adaugam sare pentru ca feta e destul de sarata.


Aluatul de tarta se intinde in forma de tarta, se inteapa cu furculita din loc in loc si se coace 8 minute, dupa care se presara pesmet, se adauga umplutura, deasupra se rade cascaval, se aseaza felii de rosii si firicele de marar si se introduce in cuptor pentru 20-25 minute.





Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.