sâmbătă, 17 martie 2012

Cannelloni cu carne si ciuperci


Tot pentru provocarea lunii martie, am pregatit aceasta delicioasa reteta de Cannelloni cu carne si ciuperci. Pai daca sunt gazda provocarii acestei luni, atunci sa ma prezint ca o gazda si sa va servesc cu retete variate si care contin ingredientele alese de mine si anume pastele fainoase si frisca. (Frisca vine la desert :D ).
Va astept cu drag la provocare. Am primit pana acum foarte multe retete si suntem abia la jumatatea lunii. 
Pentru aceasta reteta avem nevoie de:

-1 cutie paste cannelloni
-800 g carne tocata de pui (se poate si alt fel de carne, eu prefer carnea de pui)
-250 g ciuperci
-1 ceapa
-1 bucata usturoi
-1 morcov 
-sare, piper, cimbru
-2 linguri pasta de rosii

Se toaca marunt ceapa si usturoiul, se calesc in uleiul de masline, se adauga morcovul ras, carnea si ciupercile taiate cubulete , sare, piper, cimbru si pasta de rosii. 
Pastele se fierb in apa cu sare timp de 4 minute, nu mai mult. Se pot folosi si nefierte insa banuiesc (,) ca raman mai tari, al dente si mie nu prea imi plac pastele al dente. 
Pastele fierte si racite se umplu cu amestecul de carne si ciuperci. Folositi cea mai mica lingurita pe care o aveti.
Intr-un vas termorezistent se toarna sosul de rosii si se aseaza pastele umplute. Se toarna deasupra sosul bechamel, se rade cascaval si se pune tava in cuptor pentru 40 minute.

Pentru sosul de rosii:
-2 linguri ulei de masline
-1 cutie rosii in bulion
-1 ceapa mica
-1 usturoi
-2 frunzulite de busuioc
-sare, piper 

Se toaca marunt ceapa si usturoiul, se calesc in uleiul de masline. Se adauga rosiile taiate cubulete si bulionul, putina apa, sare, piper, busuioc si se fierbe 7-8 minute.

Pentru sosul bechamel:
-2 linguri unt
-2 linguri faina
-300 ml lapte
-sare, nucsoara
+
-80 g cascaval ras










14 comentarii:

  1. Vai ce popfta mi-ai facut cu caneloni!.. Ce as mai manca si eu o portie!... Yammmyyy...

    RăspundețiȘtergere
  2. tare bine arata! si mie imi plac cannelloni doar ca ii fac fara branzeturi sa pot manca si eu :)). pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci Timeea. Noua ne plac tare mult branzeturile, indeosebi cascavalul.

      Ștergere
  3. Uau, ce bunatate!!!Mmm, nu am mai mancat de mult:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mancat pana acum dar arataaaa tare bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pfff, ce bine arata!!!!!! Tocmai ti-am trimis si eu prima reteta la provocare, reteta cu paste. Nimic complicat, ca-s la dieta:))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Am Sa-i fac cat de curand!! Arata tare bine!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. arata putin ciudat dar cred ca este foarte bun...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.