luni, 13 iunie 2022

Clatite cu cascaval si marar

 

Clatite cu cascaval si marar, rapide, delicioase, ideale pentru micul dejun. Dintr-o portie mie mi-au iesit 7 clatite . Eu zic ca doua/portie sunt suficiente, dar cine stie? Sunt foarte bune calde.Sunt bune si reci, dar nu mai au acelasi farmec. Asadar, va sfatuiesc sa faceti doar atatea cate se mananca la o masa. Eu le-am vazut pe un grup de pe facebook si mi-am notat reteta. Nu-mi amintesc cine a postat-o si nici pe care grup de retete au fost postate.

Ingrediente:

-1 cana faina 

-1 cana si jumatate lapte

- lingurita sare

-1/2 lingurita zahar

-5 g praf de copt (jumatate de plic)

-2 oua

-2 linguri ulei

-150 g cascaval ras

-1/2 legatura marar


Eu am folosit o cana de ceai obisnuita, de aproximativ 250 ml, pentru a masura ingredientele. 

Asadar, se pun intr-un bol toate ingredientele in afara de cascaval si marar si se amesteca cu mixerul pana se omogenizeaza.

Apoi se adauga cascavalul ras pe razatoarea mare si mararul tocat si se amesteca cu un tel sau o spatula. 

Se unge cu putin ulei o tigaie antiaderenta si se infierbanta, apoi se pune un polonic din compozitia de clatite. Se coc aproximativ 2-3 minute pe fiecare parte. Se ung cu putin unt si se ruleaza. 

Se servesc calde. Sunt delicioase. Cu siguranta le voi repeta. 

 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.